Upravljanje radnim papirima(revizorska društva)

Suradnja, konzistentnost, transparentnost. Moderna revizija.

Upravljanje radnim papirima

Društva se nalaze pod povećanim pritiskom da smanje troškove revizije i pruže dodatnu vrijednost klijentima. Pronalaženje načina da se postigne više uz manje napora nije više samo poslovni cilj, već imperativ dugoročnog uspjeha.

CaseWare donosi nove razine učinkovitosti u procesu revizije. Koristeći CaseWare Working Papers rješenje, članovi vašeg revizijskog tima mogu raditi u isto vrijeme na određenom radnom dokumentu bez da brinu kako će taj dokument biti ažuriran.

Manualni rad tokom revizije biti će značajno smanjen, uz istovremeno povećanje transparentnosti, konzistentnosti i kvalitete rada vašeg tima. Jedinstveni izvor podataka omogućiti će vam da provedete analizu podataka s ciljem pružanja veće vrijednosti vašim klijentima.

Prednosti

Učinkovita suradnja

Omogućite članovima tima učinkovitu suradnju na angažmanu u stvarnom vremenu bez obzira na lokaciju.

Smanjite pogreške

Iskoristite automatizaciju kako bi osigurali dosljednost podataka; kada izvršite adjustment, sve povezane stavke se ažuriraju.

Osiguran kontinuitet

Automatski prenesite podatke klijenta iz godine u godinu s ciljem osiguranja kontinuiteta i smanjenja količine posla.

Dostupnost podataka

Povećajte transparentnost angažmana i jednostavno povežite pitanja zadržavajući sve informacije angažmana i prateće materijale na jednom mjestu.

Učinkovita suradnja.

Nemogućnost suradnje na vodećim radnim papirima može stvoriti probleme upravljanja vremenom tijekom revizije.

CaseWare koristi tehnologiju SmartSyncTM kako bi članovi tima mogli surađivati na istom radnom dokumentu u stvarnom vremenu. Nema potrebe za čekanjam jer su informacije uvijek konzistentne i ažurne. Informacije su također dostupne svim članovima tima u bilo kojem trenutku, eliminirajući potrebu za čekanjem prijenosa datoteka, čime se olakšava pronalaženje datoteka.

Smanjite rizik od pogrešaka

Kada je kao dio revizijskog postupka potrebna manualna izmjena, rizik od pogreške se povećava. Jedan ispravak može zahtijevati brojne promjene u drugim vezanim dokumentima koje naknadno treba dodatno provjeriti.

Uz CaseWare, nakon što izvršite adjustment, automatski se ažuriraju vrijednosti tamo gdje su one prikazane i povezane u sustavu – od bruto bilance do financijskih izvještaja. Sustav automatskih veza među podacima smanjuje rizik od pogrešaka i rasterećuje vas od dodatnog posla.

Informacije na dohvat ruke

Kada radite s velikim brojem datoteka, pronalaženje potrebnih informacija najbitniji je zadatak.

CaseWare pruža sve informacije o angažmanu na dohvat ruke. S jedinstvenim izvorom podataka, izravan pristup bruto bilanci i svim pratećim radnim dokumentima na jednostavan i brz način. To čini proces revizije potpuno transparentnim, s dokumentima koji su dostupni na upit. Pretraživanje dokumenata svedeno je na par klikova, umjesto višesatnog listanja papira.

Povećana učinkovitost na temelju konzistentnosti

Društva mogu provesti značajnu količinu vremena tijekom sljedeće godine revizije kako bi prikupile sve potrebne informacije za početak rada.

Uz CaseWare, informacije o prethodnim stanjima klijenata su dostupne. Nakon što provedete zaključenje godine, sve što vam je potrebno iz angažmana prethodne godine automatski se prebacuje u tekuću godinu. Također imate brz pristup stalnom dosjeu i drugim materijalima tako da se eliminira potreba pročešljavanja starih registratora.

Pojednostavljena konsolidacija

Konsolidacije mogu društvima stvoriti dodatne komplikacije, s potrebom ispravka i provođenja ispravaka kroz niz entiteta i datoteka.

Rješenje CaseWare Working Papers pojednostavljuje konsolidacije automatiziranjem velikog dijela  konsolidacijskog procesa. Kada izvršite određeni ispravak unutar ovisnog društva, promjena se automatski odražava i do najvišeg nivoa. Uz fleksibilnost rješenja imate mogućnost različitih opcija za provođenje konsolidacija ovisno o okolini i specifičnostima klijenata.

Stvaranje dodatne vrijednosti klijentu pomoću fleksibilne bruto bilance

Uz pomoć CaseWare Review možete koristiti automatizirani postupak generiranje izvještaja, analitičkih pregleda i vodećih radnih papira na temelju bruto bilance klijenta. Time dobivate mogućnost boljeg uvida temelj kojeg možete pružiti vrijedne informacije klijentima koje im mogu poslužiti kao dio strateškog odlučivanja.

Podaci koji se koriste kao dio ovog postupka mogu se manualno konstruirati ili mogu biti importirani iz velikog broja različitih računovodstvenih programa.

MWP-SOLUTIONS-PP6-1

Upravljanje radnim papirima rješenja

Potrebna rješenja

Working Papers

Dodatna rješenja

Connector

Revizija

Cloud

Financials